I said maybe, you're gonna be the one that saves me..

Dom hade mycket att säga, men vad var det dom sa?
Jag hade mycket att säga, men vad var det?

Håret är fettigt. Mina ögonlock är svåra att hålla uppe. Magen är uppvärmd utav min lilla röda som brummar för fullt. Eller egentligen brummar den inte så mycket, utan fläkten jobbar. För fullt.
Fast trots att jag känner mig ganska äckligt just nu så luktar jag ändå ganska gott. Tacka vet jag deo!
Men.. Jag är nog för trött för det detta. Imorgon är det dessutom en jäkla skittenta som måste göras. Eller den kanske inte är så mycket skit egentligen men jag vet inte riktigt vad jag vet och inte vet. Dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska veta egentligen. Fem punkter och sjuttioelva böcker att leta i. Kul jul på den känner jag lite sådär spontant. Men som sagt, fest i min keps imorgon. Fast utan keps.


Men..
Så atteee.. 
Jag hatar att sverige är avlångt och imorgon är det fullt ös medvetslös som gäller. Godnatt helt enkelt.

en emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0