They'll name a city after us

Jag har precis ställt mina filmer i bokstavordning.
Jag gjorde ett bra misstag att beställa nya filmer för alldeles för mycket pengar häromdagen.
Jag har beställt ny parfym, fast samma parfym som vanligt egentligen.
Jag har städar min garderob.
Jag har sprungit runt som en yr höna idag på jobbet hela dagen.
Jag har bestämt mig för att sluta snusa.
Jag måste börja röra på mitt fläsk på riktigt från och med imorgon.
Jag är sugen på glass.
Jag har namnsdag idag.
Jag har bestmt mig för att skriva min bok på riktigt, det ska bli en bok, på riktigt.
Jag måste storstäda min lägenhet, gärna imorgon.
Jag borde börja plugga.
Jag måste börja planera mitt liv.
Jag menar nog egentligen strukturera upp mitt liv.
Nu har jag bara 10 % batteri kvar på min dator.

Några veckor kvar att jobba, studentlivet börjar igen och jag ska bli med katt. Nu ska jag springa på toaletten, rota i frysen efter glass och mysa länge i soffan framför big bang theory eftersom jag är ledig imorgon. PUSS !

en emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0